artykuł nr 1

DYREKCJA OPIS

MARCIN NAŁĘCZ-NIESIOŁOWSKI
dyrektor

Do kompetencji dyrektora należy w szczególności:

  • organizowanie działalności Teatru w sposób zapewniający realizację zadań statutowych,
  • ustalania kierunków rozwoju artystycznego, planów repertuarowych oraz obsad realizatorów,
  • ustalenia struktury organizacyjnej
  • prowadzenie polityki kadrowej i płacowej,
  • wykonywanie czynności pracodawcy, w rozumieniu przepisów kodeksu pracy,
  • dysponowanie środkami finansowymi zgodnie z ich przeznaczeniem,
  • wykonywanie zadań w zakresie spraw obronnych i bezpieczeństwa publicznego,
  • rozpatrywanie skarg i wniosków.



RAFAŁ JANIAK
zastępca dyrektora ds. artystycznych


Do kompetencji zastępcy dyrektora ds. artystycznych należy w szczególności:

  • ustalanie w uzgodnieniu z dyrektorem naczelnym repertuaru oraz obsad, realizatorów i wykonawców,
  • nadzorowanie całokształtu pracy artystycznej,
  • nadzorowanie realizacji premier i planowanych spektakli,
  • dbałość o wysoki poziom zespołów artystycznych Teatru oraz realizowanych przedstawień, koncertów i innych wydarzeń artystycznych,
  • dobór kadry do podległych mu zespołów artystycznych i właściwe ich wykorzystanie.




     

EWA DANIELAK
zastępca dyrektora ds. administracyjnych

Do kompetencji zastępcy dyrektora ds. administracyjnych należy w szczególności:


 

  • nadzór nad utrzymaniem budynków i otoczenia Teatru w odpowiednim stanie sanitarno-porządkowym oraz nad właściwym funkcjonowaniem obiektów;
  • nadzorowanie spraw związanych z wynajmem pomieszczeń Teatru oraz lokali w Domu Aktora;
  • nadzorowanie zabezpieczenia i ochrony budynków oraz pomieszczeń Teatru,
    w tym zabezpieczenia przeciwpożarowego;
  • nadzór nad działalnością ambulatorium;
  • nadzorowanie realizacji  robót remontowych;
  • nadzorowanie prawidłowego zaopatrzenia Teatru, w zakresie realizowanym przez podległe komórki.





 


zastępca dyrektora ds. produkcji


Do kompetencji zastępcy dyrektora ds. produkcji należy w szczególności:

  • nadzorowanie realizacji zadań, związanych z produkcją pracowni teatralnych,
  • zapewnienie właściwej obsługi sceny praz realizacji przedstawień od strony technicznej,
  • nadzorowanie prawidłowego zaopatrzenia Teatru, w zakresie realizowanych przez podległe komórki,
  • ogólny nadzór nad sprawnością techniczną i gotowością maszyn i urządzeń technicznych scen oraz maszyn i urządzeń w pracowniach.




     

TERESA PŁONOWSKA
główna księgowa

Do kompetencji głównego księgowego należy w szczególności:

  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • prowadzenie rachunków Teatru,
  • dokonywanie bieżących analiz ekonomicznych działalności Teatru,
  • sporządzanie planów i sprawozdań finansowych,
  • nadzór nad prowadzeniem całokształtu dokumentacji związanych z wynagrodzeniami wypłacanymi przez Teatr.



Kierownicy zespołów artystycznych:

ANNA KRZYŚKÓW
p.o. kierownik baletu

 

MARCIN MIROWSKI
kierownik muzyczny

 

RAFAŁ WIECHA
kierownik chóru